Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.


Dzięcioł



jak w temacie, mam zainstalowana alse i skonfigurowana dobrze bo wszedzie dziala ale nie w Q3, ma ktos jakis pomysl zeby jakies glosy sie wydostaly z niego??
Offline


Członek DUG



mi w Neverwinter Nights też dźwięk nie chciał współpracować - tu na dole ostatniego posta masz rozwiązanie
Offline



1NF:rM@7iON1SP0vvErr




libsdl1.2debian-alsa i powinno dzialac:)
Offline

Członek DUG


polecam ioquake3.org
Offline


Dzięcioł



@Napalm, dzieki za podpowiedz dziala elegancko :)
Offline

Członek DUG


Jeśli ma sie KDE i dziala nam w kompie system dzwieku aRts to można puscic Quake 3 przez artsa. Jedyne co trzeba zrobic to dwie rzeczy:
1. Podmienic skrypt /usr/local/bin/quake3 na taki:
#!/bin/sh # Needed to make symlinks/shortcuts work. # the binaries must run with correct working directory cd "/usr/local/games/quake3/" artsdsp -m "./quake3.x86 $*" exit $?
Wejsc w Centrum Sterowania KDE, kliknac "Dzwiek i multimedia", potem "system dzwiekowy" i zmieniac suwak "bufor dzwieku" w dol, az do uzyskania najmniejszego opoznienia dzwieku. (bo standardowo jak jest, to pewnie dzwiek bedzie opozniony). tylko uwaga nie dajcie tego zbyt nisko bo bedzie za bardzo kompa obciazac.

Offline